weer terug thuis - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van janneke loo - WaarBenJij.nu weer terug thuis - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van janneke loo - WaarBenJij.nu

weer terug thuis

Door: janneke

Blijf op de hoogte en volg janneke

05 November 2012 | Indonesië, Lovina

Toen we in het vorige verslag de lange reis naar huis noemden wisten we nog niet hoe lang die reis zou worden. Ons vliegtuig op Bali was defect, we sliepen uiteindelijk een paar uur in een door Malaysia Airlines geregeld hotel in de buurt van het vliegveld. De volgende dag was er weer oponthoud. Het vliegtuig werd nog steeds aan de grond gehouden en de passagiers werden verdeeld over andere vluchten naar Kuala Lumpur. Daar was weer een verdere verdeling en we kwamen terecht in een vlucht met overstap op Frankfurt. Toen we uiteindelijk met een vlucht van Lufthansa op Schiphol landden was het 28 uur later dan de tijd die op ons ticket stond. Moe van het wachten, het hangen, het wachten, het staan, het wachten en vooral geïrriteerd door het gebrek aan informatie.

Het is nu al weer maandag en straks gaat de eerste werkdag beginnen. Nog niet toegekomen aan een verslag van de laatste week. Dat komt nog - vanavond - als ook de foto's zijn uitgezocht...

• 18 November 2012 - 16:12

Danielle:

Je kunt een claim indienen bij Malaysia Airlines voor de vertraging. Mogelijk kun je dan volgende keer gratis vliegen. Het hangt er even vanaf of zij een kantoor hebben in de EU. Als dat zo is, dan kun je een flink bedrag terugkrijgen.

Met vriendelijke groet,
    Bali Villa Nujum