de laatste uren - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van janneke loo - WaarBenJij.nu de laatste uren - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van janneke loo - WaarBenJij.nu

de laatste uren

Door: janneke

Blijf op de hoogte en volg janneke

01 November 2012 | Indonesië, Lovina

Nog twee uur te gaan, dan trekken we hier de deur achter ons dicht.
Van onze plannen om nog een verslag te maken van de 3-maandenceremonie van Gede Makda Ngare, de baby van de buren, is niks terecht gekomen. En zo ook het verslagje van onze trip naar het noordwesten van Bali, en wat er gebeurde met het barbeque platform in de tuin, dat nu toch een podium geworden is. En hoe het in gebruik genomen is met een feestavond met een voorstelling met wayangpoppen achter een scherm.
Het is weer voorbij. En omgevlogen.

Dit weekend maken we een eindverslag achter de computer in Den Haag, met alle foto's die we jullie nog willen laten zien.

De lange reis terug gaat straks beginnen. Morgenochtend staan we weer in de kou op Schiphol en rekenen uit hoeveel weken het is tot 11 april, als we weer deze kant op vliegen.