De dolfijnen van Lovina - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van janneke loo - WaarBenJij.nu De dolfijnen van Lovina - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van janneke loo - WaarBenJij.nu

De dolfijnen van Lovina

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg janneke

30 Oktober 2012 | Indonesië, Lovina

Met nog maar twee dagen te gaan zijn we weer de dolfijnentocht gaan maken - zoals ook in april.
Deze keer leek het er op dat we weinig dolfijnen te zien kregen. Maar geduld wordt beloond: na zo'n 15 kilometer met een klein bootje op de Bali Zee kregen we ze toch in het oog.
Alle andere boten waren al terug naar het strand, dus we konden rustig rondkijken en de dolfijnen werden niet gestoord door alle bootjes, die op een vroeger tijdstip gaan zoeken. Ze zwommen links, rechts en onder het bootje, kwamen met hele families naar boven en hier en daar zagen we een sprong. Maar het valt niet mee met een camera op de juiste tijd en op de juiste plaats te zijn.
In totaal waren we drie uur op zee. Tenslotte moet je ook weer de hele afstand terug...

We hebben nog geen verslagje geschreven van de afgelopen dagen. Daar gaan we morgen mee aan de slag. Op onze laatste dag in Banyualit (helaas). 's Morgens ga ik mee naar een diploma uitreiking, maar de rest van de dag gaan we heel relaxed thuis doorbrengen.